Cz-Bielecki Cz-Bielecki
932
BLOG

Zapowiedzi i zaproszenia

Cz-Bielecki Cz-Bielecki Polityka Obserwuj notkę 14

 W kampanii przedstawiam co parę dni, kolejno, konkretne propozycje rozwiązania tych problemów, które najbardziej obchodzą Warszawiaków.

Dla wszystkich, którym brak takich konkretów , przypominam i zapowiadam:

- 4 listopada przedstawiłem projekt dokończenia Obwodnicy Śródmiejskiej do otwarcia Euro 2012 za sumę 950 milionów złotych. Przypominam - miasto co roku nie wykonuje części planu inwestycji na 1 miliard złotych!

- 8 listopada mówiłem o projekcie Warszawskiego Funduszu Regulacji Własności, założenia tego projektu znajdziecie na mojej stronie www.bielecki.pl.

- 11 listopada o godzinie 10-tej w Dniu Niepodległości z cudzoziemcami, dla których Polska jest azylem świętować będziemy w Warszawie, Mieście Wolności. 

- 15 listopada na Ursynowie, w miejscu zapowiadanego od lat a nie zbudowanego do tej pory Szpitala Południowego przedstawię konkretne rozwiązania dla warszawskiej służby zdrowia.

- 16 listopada o 12-tej przedstawię projekt Obwodnicy Szybkiej Kolei Miejskiej i integracji transportu szynowego w Warszawie.

- tego samego dnia, 16 listopada o 14-tej w Domu Kultury na ul. Łowickiej przedstawię moją wizje Warszawy.

Zapraszam tych wszystkich, którzy głodni są konkretów mojego programu. 

To oczywiście nie oznacza, że przestaję rozmawiać na blogu, ale na takich spotkaniach usłyszeć można więcej, niż da się na blogu, w kampanijnym biegu, opisać i odpisać. A nie chcę wklejać tu "gotowców" z materiałów prasowych, 

Przepraszam wszystkich dotąd nieusatysfakcjonowanych odpowiedziami - może najbliższe "wolne" dni ( piszę w cudzysłowie, gdzyż kalendarz mam już szczelnie wypełniony...) pozwolą na żywszy dialog z blogerami.

Pozdrawiam 

Czesłąw Bielecki

 

Cz-Bielecki
O mnie Cz-Bielecki

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka